====== Řádek dodavatelské reklamace ====== Řádek reklamace umožňuje vytvářet a editovat jednotlivé řádky vázané k dané reklamaci. Řádek dodavatelské reklamace obsahuje tyto záložky: * **Základní údaje** * **Vyjádření k reklamaci** * **Vyřízení reklamace obchod** * **Finanční náklady** * **Doprovodné texty** ===== Postup pro tvorbu řádku dodavatelské reklamace ===== Postup zobrazíte kliknutím na [[=orfertopen:lo:on:n0:reklamacedodavatelske:creklamacedod#tvorba_radku_dodavatelske_reklamace|odkaz]]. ===== Základní údaje řádku reklamace ===== V této záložce evidujeme základní atributy řádku, jakými jsou zejména reklamovaná položka, provázanost na obchodní a výrobní doklad a atributy k příčině neshody: * Číslo a řádek nákupní objednávky * Typ (Rozlišení výrobek / text - „A“ položka reklamace je specifikovaná konkrétním číslem výrobku „T“ položka reklamace je specifikována textově) * Položka * Skupina zboží * Popisné údaje * Množství * Číslo kusu * Kód příčiny * Upřesnění příčiny * Středisko způsobitele * Návrh vyřízení ===== Vyjádření k reklamaci ===== Záložka je zpravidla v kompetenci oddělení kvality. {{ :orfertopen:lo:on:n0:reklamacedodavatelske:vyjadreni.png?direct&600 |}} Možnosti atributu **Způsob vyřízení**: {{ :orfertopen:lo:on:n0:reklamacedodavatelske:zpusobvyrizenidodradek.png?direct&400 |}} ===== Vyřízení reklamace obchod ===== V záložce evidujeme informace jako datum skutečné návštěvy dodavatele (zpravidla se provádí z důvodu ověření neshody a jejího rozsahu), termín případného vrácení zboží. {{ :orfertopen:lo:on:n0:reklamacedodavatelske:vyrizeniobchod.png?direct&600 |}} ===== Finanční náklady ===== Záložka slouží pro kompletní evidenci finančních nákladů k reklamaci. ===== Doprovodné texty ===== Zde můžeme evidovat další potřebné informace k danému řádku reklamace. {{ :orfertopen:lo:on:n0:reklamacedodavatelske:doprovodnetextydodradek.png?direct&600 |}} ===== Možnost přidání elektronických dokumentů k řádku reklamace ===== OR-SYSTEM OPEN nabízí možnost přidání elektronických dokumentů, takže do každého jednotlivého řádku reklamace můžeme vkládat všechny potřebné dokumenty, ať už se jedná o naskenované doklady, vyjádření, fotky poškozených výrobků, atd. Dokumenty vkládáme přes ikonku **Elektronické dokumenty** v pásu ikon nad řádkem reklamace. {{ :orfertopen:lo:on:n0:reklamacedodavatelske:eldokudodradek.png?direct&400 |}} ===== Postup pro přidání el. dokumentu ===== Postup zobrazíte kliknutím na [[orsoftopen:o0:admin:oeldoc|odkaz]].