==== Evidence poruch v bodech: ==== * Evidence a sledování procesů „poruch“ a událostí na vodohospodářské síti. * Evidujeme události poruchy od nahlášení až po vyřešení a nahlášení na povinné orgány. * Ke každé poruše může být zaznamenán jakýkoli počet odstávek. * Poruchy mají vazbu na ZAKÁZKU – lze pak na zakázku směřovat další náklady z jiných podsystémů a v konečném důsledku např. v BI sledovat nákladovost poruchy (v přímých nákladech). * Evidence poruch je provázána s elektronickými dokumenty – lze tak k poruše přidávat fotografie, dokumenty PDF a jakékoli další nutné další elektronické materiály. * Je možné realizovat vazbu na web vodohospodářské společnosti a automatizovaně umisťovat poruchy a odstávky na web. ==== Procesy Evidence poruch ==== Evidence poruch zpracovává tyto procesy: * Evidence základních údajů o poruše * Nahlášení poruchy * Šetření poruchy * Odstávky * Oprava poruchy * Oprava povrchu * Závada a informace o závadě * Hlášení o poruše na další orgány a organizace * e-mailové hlášení o odstávkách, časovém rozsahu, počtu zasažených obyv. atd... * Publikace poruch a odstávek na web * Reporting a analytické sledování poruch via Business Intelligence {{:orsoftopen:e1:poruchy:01_evidence_poruch_zaklad.jpg}}