===== Požadavky ===== Tato část virtuální kanceláře slouží k zaslání požadavků odběratele VaS do vodárny. Ke zpracování všech zadaných požadavků dochází až ve chvíli synchronizace (většinou noční dávková úloha). // V některých vodohospodářských společnostech je ZVK navázány na jiné CRM systémy. Další text se týká synchronizace ZVK s CRM Open. // ==== Provázání s CRM Open ==== Všechny požadavky se zapisují do aktivit CRM Open. Zde je třeba upravit číselník * CRM / Parametry / Číselníky / Aktivity / Zdroj - a do něj přidat položku **"ZVK"** s textem Zákaznická virtuální kancelář. * CRM / Parametry / Číselníky / Aktivity / Druh - a do něj přidat položku **"POZ"** s textem Požadavky. * CRM / Parametry / Číselníky / Aktivity / Druh - a do něj přidat položku **"OZN"** s textem Oznámení. === Vytvoření nového požadavku === {{:orsoftopen:z0:zvk:z9_zvk_poz_vytvoreni.jpg}} Při noční synchronizaci je zaslán email uživatelům (nastaveným v ZISu v konfiguraci ZVK), že jsou připraveny požadavky ke stažení. Pro vlastní přenos požadavků je třeba spustit volbu * ZIS / Dávky / Import / Import ZVK požadavků Požadavky jsou vidět u Odběratele v poslední záložce "CRM Aktivity" {{:orsoftopen:z0:zvk:z0_crm_novy_pozadavek.jpg}} V dalším kroku můžeme na tuto zprávu odpovědět a při příští synchronizace se opět přenese zpět na ZVK. Odpověď píšeme do pole **"Závěr"**. V ZVK se pak odpověď objeví u požadavku. Po stisku tlačítka "Zobrazit" se ukáže původní dotaz a odpověď: {{:orsoftopen:z0:zvk:z9_zvk_poz_odpoved.jpg}}