Orsoft Doku
Dokumentace a nápověda pro IS Orsoft Open

Úkoly workflow

Toto jsou úkoly přidělené jednotlivým účastníkům pracovního postupu, které byly vytvořeny na základě vzorových kroků příslušného pracovního postupu.

Na úrovni kroků konkrétního pracovního postupu je důležité jejich splnění. Platí, že pokud není splněn předcházející krok, nelze plnit krok následující. Krok postupu může nabývat následujících stavů:

  • Zatím neschváleno - účastník ještě neprovedl požadovaný úkol, následující kroky nemohou probíhat
  • Schváleno - úkol byl splněn, nic nebrání provádění dalších kroků
  • Zamítnuto - úkol nemůže být splněn, dochází k ukončení pracovního postupu. Následu-jící kroky již neprobíhají.
  • Vráceno - úkol je vracen zadavateli, z důvodu formální chyby. Následující kroky již neprobíhají a workflow čeká na rozhodnutí schvalovatele o pokračování.
  • Vráceno předchozímu - úkol je vrácen předchozímu schvalovateli k opravení.
  • Převzato - vrácený úkol v podprocesu může zadavatel převzít k sobě k opravě, nebo jinému rozhodnutí o schválení.

Účastník kroku může nebo v některých případech i musí uvést další doplňující údaje do poznámky kroku (viz pole „Vaše poznámka“). Například u aktivity „Předkontace faktury“ (viz obrázek níže) by měl účastník kroku uvést, jak se částka uvedená na faktuře bude účtovat. Pro splnění svého úkolu má účastník kroku k dispozici „Poznámku k celému pracovnímu postupu“ (na obrázku jsou v ní stručné údaje o obsahu faktury) i poznámky účastníků z předcházejících kroků v poli „Historie poznámek“.