Řádek reklamace umožňuje vytvářet a editovat jednotlivé řádky vázané k dané reklamaci. Řádek odběratelské reklamace obsahuje tyto záložky:
Postup zobrazíte kliknutím na odkaz.
V této záložce evidujeme základní atributy řádku, jakými jsou zejména reklamovaná položka, provázanost na obchodní a výrobní doklad a atributy k příčině neshody:
Záložka je zpravidla v kompetenci oddělení kvality, které rozhoduje o oprávněnosti reklamace a stanoví další postup.
Možnosti atributu Způsob vyřízení:
V záložce evidujeme informace ohledně komunikace s odběratelem, datum skutečné návštěvy odběratele (zpravidla se provádí z důvodu ověření neshody a jejího rozsahu), termín případného vrácení zboží.
Atributy v záložce jsou v kompetenci výrobního oddělení. Evidují zde způsob nápravného a případně i preventivního opatření k reklamaci.
OR-SYSTEM OPEN nabízí možnost přidání elektronických dokumentů, takže do každého jednotlivého řádku reklamace můžeme vkládat všechny potřebné dokumenty, ať už se jedná o naskenované doklady, vyjádření, fotky poškozených výrobků, atd.
Dokumenty vkládáme přes ikonku Elektronické dokumenty v pásu ikon nad řádkem reklamace.
Postup zobrazíte kliknutím na odkaz.