OR-SYSTEM Open poskytuje aktuální a relevantní informace pro efektivní řízení vaší společnosti. Informace jsou vždy po ruce, na správném místě a ve správný čas.
OR-SYSTEM Open je určen pro ty, kteří chtějí moderně, sofistikovaně a procesně řídit obchodní, výrobní a servisní společnosti. Pokryje všechny podnikové procesy a poskytuje informace potřebné pro efektivní řízení podniku bez ohledu na jeho velikost a charakter výroby.
S přehledem zvládne plánovat a řídit kusovou, sériovou i hromadnou výrobu.
OR-SYSTEM Open je modulární systém podporující všechny podnikové procesy. Vše se odehrává v jednotném prostředí bez nutnosti komunikačních rozhraní.
Pro přihlášení do systému slouží uživatelům ORsManager, který se otevře rozkliknutím ikony na ploše vašeho firemního PC. Standardně mají běžní uživatelé připojení pouze na ostrá data (pojmenování připojení obvykle koresponduje s názvem firmy) ale v rámci testování nové verze, či zakázkových úprav zde může být více připojení (například testovací data a podobně).
Po rozkliknutí konkrétního připojení se spustí klient systému (obrazovka přihlášení) a vyžádá si LOGIN a HESLO. Po správném zadání přístupových údajů proběhne přihlášení do systému a načtení úvodní obrazovky. Seznam přístupových údajů mí k dispozici administrátor systému.
OR-SYSTEM Open byl vyvinut pro jednoduché a přehledné ovládání s jednotným vzhledem napříč všemi formuláři a moduly.
Všechny standardní formuláře obsahují základní tlačítka s totožnou logickou funkcionalitou a vzhledem.
Práci se systémem a jednotlivými záznamy nám usnadní klávesové zkratky, které jsou integrovány do jádra OR-SYSTEM Open a jsou tak dostupné ve všech jeho úlohách.
MENU je tvořeno seznamem instalovaných modulů, seskupených do pojmenovaných záložek. Každá záložka obsahuje volání programů, případně složky, do kterých jsou programy sdružovány.
Celé MENU je rozděleno do 2 částí, kdy spodní část obsahuje jednotlivé moduly systému rozdělené do jednotlivých záložek a horní část obsahuje rozbalenou nabídku vybrané záložky.
V každé záložce jsou k dispozici jednotlivé úlohy systému sdružované do složek a podsložek roztříděné do logických celků.
Toto menu je uživatelsky modifikovatelné a každý si tak může do složek přidávat úlohy dle vlastní volby, případně vytvářet nové složky, které budou viditelné pouze aktuálnímu uživateli.
Horní záložka Oblíbené obsahuje seznam oblíbených úloh systému. Uživatel si může dle své potřeby přidávat libovolné úlohy z MENU a sestavit si svůj seznam programů, který mu ulehčí práci, místo hledání vybraných úloh mezi záložkami a složkami menu.
Přidání programu do horní záložky Oblíbené je uživatelsky možné kliknutím pravého tlačítka myši v Menu na vybranou položku.
V pracovní ploše je možné mít otevřené formuláře úloh OR-SYSTEM Open. Formuláře je možné pomocí myši přesouvat v rámci pracovní plochy, zavřít, zmenšit, zvětšit, zobrazit si více formulářů naráz, nebo přepínat se mezi jednotlivými formuláři.
Systém umožňuje v rámci pracovní plochy mít otevřeno více instancí stejné úlohy. Mezi jednotlivými úlohami je možné se také přepínat v dolní liště, která zobrazuje seznam právě spuštěných úloh.
U vybraných formulářů je možné mezi sebou využívat funkce Drag&Drop (tato funkce je postupně doplňována do dalších úloh).
V rámci celého systému je ve standardních úlohách horní lišta s tlačítky se základní funkcionalitou. Ve vybraných úlohách může lišta obsahovat více tlačítek, které se svou funkcionalitou vážou k dané úloze. Obsah této lišty je ovlivněn také nastavením přístupových práv přihlášeného uživatele a nastaveným pohledem.
V případě omezení v pohledu se nemusí zobrazovat veškerá tlačítka.
Možnosti zobrazení:
Jednotlivé funkce mohou být omezeny přístupovými právy.
Možnosti záznamu:
Správa pohledů:
Filtry - Správa filtrů umožňuje připravit si filtry s kombinací podmínek, na základě kterých je možné rychle filtrovat data, případně daný filtr vypnout.
Poznámky k záznamu:
Tisky:
Další nabídka: