Tabulka Pracovní úrazy obsahuje taxativní seznam údajů, uvedené v §2 odst.1 nařízení vlády č. 201/2010Sb. a které musí nově od 1.ledna 2011 evidence úrazů obsahovat. Pracovní úrazem je úraz, který vznikne při plnění pracovních úkolů nebo v přímé souvislosti s ním. V knize úrazů se evidují všechny úrazy, které na pracovišti vznikly, i když jimi nebyla bezprostředně způsobena pracovní neschopnost nebo pracovní neschopnost nepřesahovala tři kalendářní dny. Podstatné je, že zaměstnavatel vede evidenci v knize úrazů tak, aby obsahovala všechny údaje potřebné k sepsání záznamu o úrazu, kdyby toto bylo později třeba.
Součástí agendy jsou dvě tiskové sestavy „Záznam o úrazu – hlášení“ a „Záznam o úrazu – změny“.
Údaje jsou uspořádány do záložek a jsou označeny skupinami A až E, tak jak jejich řazení odpovídá pořadí tisku na formuláři „Záznam o úrazu - hlášení“.
Význam jednotlivých položek se řídí metodikou, která je součástí výše uvedeného nařízení vlády.