Zdroj - zdroj, z jakého aktivita pochází (komunikační kanál), např. Dopis odeslaný, Telefonát příchozí apod. (dle číselníku OHAKTZDR)
Druh - druh aktivity, např. Informace, Pozvánka, Schůzka (dle číselníku OHAKTDRUH)
Uživ. klas - uživatelská klasifikace aktivity (dle číselníku OHAKTUZIV). Obsah číselníku určuje uživatel. Umožňuje vlastní kategorizaci aktivit.
Uživ. klas. 2 - uživatelská klasifikace aktivity 2 (dle číselníku OHAKTUZI2). Obsah číselníku určuje uživatel. Umožňuje vlastní kategorizaci aktivit.
Uživ. klas. 3 - uživatelská klasifikace aktivity 3 (dle číselníku OHAKTUZI3). Obsah číselníku určuje uživatel. Umožňuje vlastní kategorizaci aktivit.
Priorita - priorita aktivity, např. Malá, Střední, Velka (dle číselníku OHAKTPRIO)
Stav - stav aktivity, např. Evidovaná, Naplánovaná, Ukončená (dle číselníku OHAKTSTAV)
Předmět - předmět aktivity, tj. stručný popis, čeho se aktivita týká (zde pouze zobrazení, pořizuje se níže viz Předmět)
Vztah - název
obchodního vztahu, kterého se aktivita týká (lze vybrat z tabulky vztahů, OHCRM). Aktivita by měla být standardně přiřazena ke konkrétnímu obchodnímu vztahu, lze ji však uložit i bez něho. Možnost prokliknutí do detailu obchodního vztahu.
Číslo firmy - číslo firmy, které se aktivita týká. Možnost prokliknutí do detailu adresáře.
OM - číslo odběrného místa (zobrazuje se pouze uživatelům provozujícím skupinu úloh ZIS). Možnost prokliknutí do detailu odběrného místa.
Kontakt - hlavní
kontaktní osoba pro aktivitu (lze vybrat z tabulky kontaktů, OHKONT). Možnost prokliknutí do detailu kontaktu.
Zodpovídá - zodpovědná
osoba z firmy uživatele (lze vybrat z tabulky osob, OSOBY). Možnost prokliknutí do detailu osoby.
Vyřizuje - osoba z firmy uživatele pověřená k vyřízení aktivity, může být shodná se zodpovědnou osobou.
Nadřízená - nadřízená aktivita, umožňuje řadit aktivity hierarchicky. Možnost prokliknutí do detailu nadřízeného obchodního vztahu.
Vyřízení - příznak vyřízení aktivity odvozený od datumů Plánováno od do a Uskutečněno od do (V procesu, Vyřízená, V termínu, Po ternímu, …). Jednorázové aktivity (např. Informace), které mají pouze datum Uskutečněno do, jsou označeny jako Vyřízené.
Zbývá dní - počet dní, které zbývají do plánovaného vyřízení aktivity. Zobrazuje se pouze u aktivit, které mají vyplněné datum Plánováno do (např. Reklamace, Schůzky, Služební cesty).
Doba vyřízení - skutečná doba spotřebovaná pro vyřízení aktivity. Zobrazuje se pouze u aktivit, které mají vyplněné datumy Uskutečněno od a Uskutečněno do.
Předmět - předmět aktivity, tj. stručný popis události, které se aktivita týká (zde vyplněné se zobrazuje též výše)
Pořízeno - datum a čas pořízení záznamu o aktivitě (needituje se, generuje se automaticky při uložení záznamu)
Změněno - datum a čas poslední změny záznamu o aktivitě (needituje se, generuje se automaticky při uložení záznamu)
Popis - detailní popis aktivity. Sem lze např. zkopírovat obsah mailu nebo zapsat obsah telefonátu apod. Kromě prohlížení nebo editace popisu v textovém poli lze delší popisy prohlížet či editovat v samostatném okně, které se vyvolá tlačítkem Více.
- pokud je zvolen druh aktivity „Reklamace ZIS“ (v číselníku zkratka „REZ“), zobrazí se variantní pořizovací obrazovka s panelem Detaily reklamace ZIS. Umožňuje vést jednoduchou agendu reklamací pro vodovody a kanalizace.