1. DPH
2. Splátkový kalendář
3. Doklady/účetní deník
4. Pokladní doklady
5. Faktury
6. Nová volba – Platební kalendář
7 . Odsouhlasení pohledávek a závazků a Upomínky
Šablony pro tisk upomínek, pohledávek, závazků jsou primárně uloženy v knihovně. Pokud zákazník nemá potřebu je měnit, berou se při tisku i při elektronickém odesílání z knihovny. Jakmile je potřebuje měnit, zákazník si vytvoří „opis“ systémových vzorů v konfiguraci menu tisky.
Tím se šablony dostanou do adresáře „reports“ (všechny včetně subreportů). Pokud šablony existují v adresáři „reports“, bere je program primárně odtud tj. dává jim přednost. Musí tam být jak „šablona“, tak všechny (tedy i nezměněné subreporty). Tento princip nefunguje v Orsoftu Open obecně, zatím jen tam, kde je to naprogramováno. Ve F je to ještě u tisku pokladních dokladů na tlačítko. Toto funguje za předpokladu, že se v konfiguraci menu tisky dá základní šabloně stejné jméno jako v systémových šablonách (tj. odstraní se vygenerovaná 1 na konci názvu).
1. Vstupní data - Platby
2. Výkazy
2. Upomínky
3. Sestavy \ - Volba vydané/došlé faktury - upravena tisková sestava „Čerpání odběratelských/dodavatelských záloh“ \ Sestava vyžaduje, aby bylo správné propojení ZF/DD/KF, pokud není, je k dispozici na klávesu „Další“ provést aktualizaci vazeb souvisejících dokladů. Aktualizace se provede pro jeden označený doklad. Pokud sestava vykazuje více chybných propojení, je k dispozici hromadná aktualizace. Její spuštění je vhodné probrat se svým konzultantem.
- Volba účetní knihy - hlavní kniha - Výsledovka - tisk výsledovky byl rozšířen o možnost tisknout výsledovku za vybranou činnost (spouští se z jiné nabídky, sestava se chová podle nastavených parametrů) - Volba Bankovní výpisy - Výpis z bankovního účtu - vyloučeny sloučené platby - Volba Saldo - doložení zůstatků - doplněná možnost tisku Tabulkového přehledu pohledávek/závazků \ Jedná se o tisky dle účetních záznamů z doložení zůstatků účtů a jsou určeny pro účtárnu.\ Stávající tabulkové přehledy pohledávek a závazků ve volbě stav pohledávek a závazků zůstávají a jsou\ určeny pro obchodní oddělení. Je třeba si uvědomit, že tyto přehledy nemusí souhlasit na hlavní knihu\ nebo doložení zůstatků, protože obsahují i nezaúčtované položky.
- Ve volbě Stav pohledávek je nově zařazená sestava „Přehled nezaplacených faktur DO/PO lhůtě“. Jedná se o zkrácený tvar sestavy
Zpracovala: Naďa Kejzlarová\ Dne: 5. 10. 2018
1. Deník vydaných faktur - nelze zakázat ikony Storno, Zaplatit, Příkazy a Importy - opraveno\ 2. Banka - účetní stav bankovního výpisu chybně napočítával mínusovou větu generovanou při opravě v uzavřeném období\ 3. Pokladna - byla zrušena kontrola na pořízení dokladu mimo aktivní filtr\ 4. Oprava výpočtu výkazu Kontrolní hlášení - z pokladny se nenapočítával do Kontrolního hlášení řádek, který měl oddíl A.4\ 3. K typu dokladu Dobropis příjmu nebo Dobropis výdaje se v párování nabízely pouze dobropisy, nyní se nabízejí všechny faktury
Zpracovala: N. Kejzlarová\ Dne 27. 9. 2018
1. Pořizování dat - oprava kontroly na název firmy - hledá se nejdřív podle zkráceného názvu a potom podle JMENO1\ 2. Opraveno převzetí stavu do hlavičky dokladu při opravě přímo v rozúčtování v uzavřeném období\ 3. Vytvoření pohledávek a závazků pro tabulkové přehledy - odpoznámkování bloku pro nezaplacené dobropisy\ 4. Opraveno označení pro Stav Připraveno/Nepřipraveno v položkách položkách výpisů. Pokud je nalezena alespoň jedna chybná chybná položka nebo žádná - stav označen jako nepřipraven\ 5. Opraven zpráva, pokud faktura existuje v likvidaci a je u jiného likvidačního případu\ 6. Při ručním pořízení daňové skupiny mizí pořízený údaj - opraveno\ 7. Zpřísněna kontrola na zablokovanou nebo neplatnou firmu - kontroluje se název firmy, IČO i číslo firmy (dosud se na platnost kontrolovalo pouze IČO)
Zpracovala: N.Kejzlarová\ Dne: 20. 9. 2018
1. Oprava generování haléřového vyrovnání mezi platbou a fakturou\ 2. Kontrola na platnost firmy při pořizování faktur - doplnění chybové zprávy\ 3. Oprava přenosu textu zaúčtování dle konfigurace u generovaných záznamů\ 4. Oprava označení interního dokladu - při použití klávesy F5 - docházelo k chybnému označení „Připraveno“, i když chybělo rozúčtování
Zpracovala: N. Kejzlarová\ Dne:13. 9. 2018
1. Doplněno plnění zakázky na hlavičku faktury z Orfertu\ 2. Oprava aktualizace obnosu „čerpáno“ u zálohových faktur\ 3. Další drobné úpravy
Zpracovala: N. Kejzlarová 7. 9. 2018
Verze obsahuje opravy chyb od poslední aktualizace, dále obsahuje nnové funkcionality v oblasti tiskových výstupů, saldokonta, atd.
1. Přidána kontrola při pořizování dat na platnost účtu - při stahování z číselníků okont a osouv
2. Změna kontace na dokladu, který je v uzavřeném období - doplněny dotazy na datumy, do jakého období má být provedeno storno a nový zápis:
V otevřeném období (bez dotazu, provede se přímá oprava) V uzavřeném období (s dotazem na období, je umožněna změna nabízeného datumu, do kterého proběhne generování mínusové a nové věty) V uzavřeném roce – nelze provádět opravy kontace program hlásí „Nelze zasahovat do uzavřeného roku“
1. Doplněná nová úloha - Příkazy k inkasu
1. Pro příkazy k úhradě a soupisky z banky byl přidán formát Best KB 2. Při zpracování soupisky z banky chybělo počítadlo - přidáno počítadlo do kontroly a zpracování ABO
1. Odběratelé dle finančního obratu – volba – Pohledávky – Vydané faktury – tiskárna 2. Dodavatelé dle finančního obratu – volba – Závazky – Došlé faktury – tiskárna 3. Pohyb na účtu – volba – četní knihy – četní deník – tiskárna 4. Výsledovka po měsících – volba četní knihy – Hlavní kniha – tiskárna. 5. Hlavní kniha - doplněn mezisoučet za doklad
Zpracovala: N. Kejzlarová