Tato část virtuální kanceláře slouží k zaslání požadavků odběratele VaS do vodárny. Ke zpracování všech zadaných požadavků dochází až ve chvíli synchronizace (většinou noční dávková úloha).
V některých vodohospodářských společnostech je ZVK navázány na jiné CRM systémy. Další text se týká synchronizace ZVK s CRM Open.
Všechny požadavky se zapisují do aktivit CRM Open. Zde je třeba upravit číselník
Při noční synchronizaci je zaslán email uživatelům (nastaveným v ZISu v konfiguraci ZVK), že jsou připraveny požadavky ke stažení.
Pro vlastní přenos požadavků je třeba spustit volbu
Požadavky jsou vidět u Odběratele v poslední záložce „CRM Aktivity“
V dalším kroku můžeme na tuto zprávu odpovědět a při příští synchronizace se opět přenese zpět na ZVK. Odpověď píšeme do pole „Závěr“.
V ZVK se pak odpověď objeví u požadavku. Po stisku tlačítka „Zobrazit“ se ukáže původní dotaz a odpověď: