Obsah
Řádek odběratelské reklamace
Řádek reklamace umožňuje vytvářet a editovat jednotlivé řádky vázané k dané reklamaci. Řádek odběratelské reklamace obsahuje tyto záložky:
- Základní údaje
- Vyjádření k reklamaci
- Vyřízení reklamace obchod
- Vyřízení reklamace výroba
- Finanční náklady
- Doprovodné texty
Postup pro tvorbu řádku odběratelské reklamace
Postup zobrazíte kliknutím na odkaz.
Základní údaje řádku reklamace
V této záložce evidujeme základní atributy řádku, jakými jsou zejména reklamovaná položka, provázanost na obchodní a výrobní doklad a atributy k příčině neshody:
- Číslo a řádek prodejní objednávky
- Typ (Rozlišení výrobek / text - „A“ položka reklamace je specifikovaná konkrétním číslem výrobku „T“ položka reklamace je specifikována textově)
- Položka
- Skupina zboží
- Popisné údaje
- Množství
- Výrobní číslo
- Reklamovaná výrobní zakázka
- Kód příčiny
- Upřesnění příčiny
- Středisko způsobitele
- Návrh vyřízení
Vyjádření k reklamaci
Záložka je zpravidla v kompetenci oddělení kvality, které rozhoduje o oprávněnosti reklamace a stanoví další postup.
Možnosti atributu Způsob vyřízení:
Vyřízení reklamace obchod
V záložce evidujeme informace ohledně komunikace s odběratelem, datum skutečné návštěvy odběratele (zpravidla se provádí z důvodu ověření neshody a jejího rozsahu), termín případného vrácení zboží.
Vyřízení reklamace výroba
Atributy v záložce jsou v kompetenci výrobního oddělení. Evidují zde způsob nápravného a případně i preventivního opatření k reklamaci.
Finanční náklady
Doprovodné texty
Možnost přidání elektronických dokumentů k řádku reklamace
OR-SYSTEM OPEN nabízí možnost přidání elektronických dokumentů, takže do každého jednotlivého řádku reklamace můžeme vkládat všechny potřebné dokumenty, ať už se jedná o naskenované doklady, vyjádření, fotky poškozených výrobků, atd.
Dokumenty vkládáme přes ikonku Elektronické dokumenty v pásu ikon nad řádkem reklamace.
Postup pro přidání el. dokumentu
Postup zobrazíte kliknutím na odkaz.