Orsoft Doku
Dokumentace a nápověda pro IS Orsoft Open

Opakování konverze CRM 2017

Pokud konverze proběhla úspěšně, není důvod pro její opakování.

Tento popis se týká pouze situace, kdy výsledky konverze nejsou z nějakého důvodu v pořádku. Pokud pouze spustíte konverzi znovu a odpovíte „Ano“ na dotaz „Konverze CRM již úspěšně proběhla, opravdu ji chcete spustit znovu?“, tak konverze formálně proběhne, ale již převedená data znovu nepřevádí. Převedla by pouze záznamy, které dosud převedeny nebyly nebo nově vznikly v původních tabulkách. Přehled záznamů převedených při každém spuštění konverze je v reportu. Aby konverze provedla znovu převod všech dat, je potřeba v DB manažeru provést v uvedeném pořadí tyto příkazy (příklad z Oracle SQL Developeru):

*

delete from OHSKUPKON;

delete from OHSKUPOSO;

delete from OHKON_OBJ;

delete from OHAKT_OBJ;

delete from OHKONU;

delete from OHAKT;

update O6A set dka_idpk_hl_kon = null, dka_idpk_ohcrmkat = null;

delete from OHKON;

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVK%';

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVKU%';

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVA%';

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVNA%';

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVSK%';

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVVK%';

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVVA%';

delete from O0CISELNIK where naz_ciseln like 'OHKNVSO%';

commit;

*

Po této akci již lze konverzi opakovat.