Evidence poruch v bodech:
- Evidence a sledování procesů „poruch“ a událostí na vodohospodářské síti.
- Evidujeme události poruchy od nahlášení až po vyřešení a nahlášení na povinné orgány.
- Ke každé poruše může být zaznamenán jakýkoli počet odstávek.
- Poruchy mají vazbu na ZAKÁZKU – lze pak na zakázku směřovat další náklady z jiných podsystémů a v konečném důsledku např. v BI sledovat nákladovost poruchy (v přímých nákladech).
- Evidence poruch je provázána s elektronickými dokumenty – lze tak k poruše přidávat fotografie, dokumenty PDF a jakékoli další nutné další elektronické materiály.
- Je možné realizovat vazbu na web vodohospodářské společnosti a automatizovaně umisťovat poruchy a odstávky na web.
Procesy Evidence poruch
Evidence poruch zpracovává tyto procesy:
- Evidence základních údajů o poruše
- Nahlášení poruchy
- Šetření poruchy
- Odstávky
- Oprava poruchy
- Oprava povrchu
- Závada a informace o závadě
- Hlášení o poruše na další orgány a organizace
- e-mailové hlášení o odstávkách, časovém rozsahu, počtu zasažených obyv. atd…
- Publikace poruch a odstávek na web
- Reporting a analytické sledování poruch via Business Intelligence