Přihklášení k ZVK
Přihlašování k ZVK je relizováno dvěma způsoby:
- odběratelské číslo + heslo
- odběratelské číslo + autorizovaný telefon (SMS)
Povolení přístupu k ZVK
Odběrateli udělíte přístup k ZVK přes „zátržítko“ u odběratele - „Přístup na web“. Tímto příznakem určíte, že odběratel bude součástí noční synchronizace a do virtuální kanceláře se budou synchronizovat jeho data.
Přihlašování heslem
Při povolování přístupu k ZVK je zákazníkovi vytvořeno první heslo - jedná se o číslo odběratele u maloodběratelů a IČO u velkoodběratelů. Uživatelé by si měli heslo hned při prvním přihlášení změnit.
Změnit heslo může i administrátor na administrační stránce (ale až po první synchronizaci!): např.: http://localhost:8080/admin.do
Tato stránka je chráněna administrátorským heslem.
Přihlašování přes autorizovaný telefon (SMS)
Po povolení přístupu k ZVK je třeba jít na administrační stránku a tam zadat povolený telefon. Povolených telefonů může být více! zadá se jako oddělený čárkou.
Pokud v administraci místo telefonu napíšete „0“ (nula), tak se zruší kontrola telefonu a účet se vrátí do režimu přístupu přes HESLO.
Při přihlášení je postup následující:
- Odběratel zadá své číslo
- Pokud má jeden telefon, tak je přednabídnuto jeho telefonní číslo
- Pokud má povoleno více telefonů, tak musí zadat své telefonní číslo, které je kontrolováno proti autorizovanému seznamu (viz výše)
- Na telefon je mu zaslána SMS zpráva s přístupovým kódem, který je platný 2 minuty.
Svůj autorizovaný telefon si může uživatel sám měnit na stránce Účet.