Aktivity

Aktivity (OHAKTI) jsou seznamem událostí v CRM. Obsahují podrobné informace o každé uskutečněné či plánované aktivitě (události). Aktivita se většinou váže na konkrétní obchodní vztah (firmu), může se však vázat i na jiné entity.

Lze pořizovat tyto údaje:

Aktivita

Připojené dokumenty

Místo a termíny

Účastníci

- zadání více účastníků pro jednu aktivitu v případech, kdy nestačí pole Kontakt a Zodpovídá. Zobrazuje se pouze pro vybrané druhy aktivit. Ovládá se přes pravé tlačítko myši a dvojklik (přidání účastníka, odebrání účastníka a proklik na detail).

Reklamace ZIS (Pouze je-li zakoupena úloha ZIS)

- pokud je zvolen druh aktivity „Reklamace ZIS“ (v číselníku zkratka „REZ“), zobrazí se variantní pořizovací obrazovka s panelem Detaily reklamace ZIS. Umožňuje vést jednoduchou agendu reklamací pro vodovody a kanalizace.

-

Barevné odlišení záznamů

Filtry

dle zodpovídající osoby:

dle stavu:

-

Další funkce jsou k dispozici pod klávesou „Další nabídka“.

Jedná se zejména o zasílání e-mailů osobám podílejícím se nějakým způsobem na aktivitě, případně informativních e-mailů nadřízeným. Pokud se jedná o schůzku nebo služební cestu, je součástí mailu i položka do kalendáře pro aplikaci Outlook. Tato kalendářová položka se do Outlooku automaticky naimportuje po příchodu mailu do Outlooku.