Oznámení
Tato část virtuální kanceláře slouží k zaslání jednosměrného oznámení od vodárny pro jednotlivé odběratele. Ke zpracování všech zadaných oznámení dochází až ve chvíli synchronizace (většinou noční dávková úloha).
V některých vodohospodářských společnostech je ZVK navázány na jiné CRM systémy. Další text se týká synchronizace ZVK s CRM Open.
Provázání s CRM Open
Všechny oznámení se zapisují v aktivitách do CRM Open. Zde je třeba upravit číselník
- CRM / Parametry / Číselníky / Aktivity / Zdroj - a do něj přidat položku „ZVK“ s textem Zákaznická virtuální kancelář.
- CRM / Parametry / Číselníky / Aktivity / Druh - a do něj přidat položku „POZ“ s textem Požadavky.
- CRM / Parametry / Číselníky / Aktivity / Druh - a do něj přidat položku „OZN“ s textem Oznámení.