Orsoft Doku
Dokumentace a nápověda pro IS Orsoft Open

Řádek dodavatelské reklamace

Řádek reklamace umožňuje vytvářet a editovat jednotlivé řádky vázané k dané reklamaci. Řádek dodavatelské reklamace obsahuje tyto záložky:

  • Základní údaje
  • Vyjádření k reklamaci
  • Vyřízení reklamace obchod
  • Finanční náklady
  • Doprovodné texty

Postup pro tvorbu řádku dodavatelské reklamace

Postup zobrazíte kliknutím na odkaz.

Základní údaje řádku reklamace

V této záložce evidujeme základní atributy řádku, jakými jsou zejména reklamovaná položka, provázanost na obchodní a výrobní doklad a atributy k příčině neshody:

  • Číslo a řádek nákupní objednávky
  • Typ (Rozlišení výrobek / text - „A“ položka reklamace je specifikovaná konkrétním číslem výrobku „T“ položka reklamace je specifikována textově)
  • Položka
  • Skupina zboží
  • Popisné údaje
  • Množství
  • Číslo kusu
  • Kód příčiny
  • Upřesnění příčiny
  • Středisko způsobitele
  • Návrh vyřízení

Vyjádření k reklamaci

Záložka je zpravidla v kompetenci oddělení kvality.

Možnosti atributu Způsob vyřízení:

Vyřízení reklamace obchod

V záložce evidujeme informace jako datum skutečné návštěvy dodavatele (zpravidla se provádí z důvodu ověření neshody a jejího rozsahu), termín případného vrácení zboží.

Finanční náklady

Záložka slouží pro kompletní evidenci finančních nákladů k reklamaci.

Doprovodné texty

Zde můžeme evidovat další potřebné informace k danému řádku reklamace.

Možnost přidání elektronických dokumentů k řádku reklamace

OR-SYSTEM OPEN nabízí možnost přidání elektronických dokumentů, takže do každého jednotlivého řádku reklamace můžeme vkládat všechny potřebné dokumenty, ať už se jedná o naskenované doklady, vyjádření, fotky poškozených výrobků, atd.

Dokumenty vkládáme přes ikonku Elektronické dokumenty v pásu ikon nad řádkem reklamace.

Postup pro přidání el. dokumentu

Postup zobrazíte kliknutím na odkaz.