Orsoft Doku
Dokumentace a nápověda pro IS Orsoft Open

Kontakty

Kontakty (OHKON) jsou seznamem kontaktních osob v CRM. Obsahují podrobné informace ke každé kontaktní osobě, které se využívají při komunikaci s firmami.

Lze pořizovat tyto údaje:

Kontakt

  • Název - název kontaktu, tj. příjmení a jméno kontaktní osoby (zde pouze zobrazení, pořizuje se níže viz Příjmení, Jméno)
  • Stav - stav kontaktu, např. Aktivní, Neaktivní (dle číselníku OHKONSTAV)
  • Vztah - název obchodního vztahu (firmy), ke kterému kontakt patří. Kontakt by měl být standardně přiřazen ke konkrétnímu obchodnímu vztahu, lze jej však uložit i bez něho. Možnost prokliknutí do detailu obchodního vztahu.
  • Číslo firmy - číslo firmy, které se kontakt týká. Možnost prokliknutí do detailu adresáře.
  • Pobočka - název pobočky firmy, které se kontakt týká. Možnost prokliknutí do detailu pobočky. Položka se zobrazuje pouze v případě, že v CRM/Parametry/Konfigurace/CRM/Obchodní vztahy je zaškrtnuto Pracovat s pobočkami firmy.
  • Číslo pobočky - číslo pobočky firmy, které se kontakt týká. Možnost prokliknutí do detailu pobočky. Položka se zobrazuje pouze v případě, že v CRM/Parametry/Konfigurace/CRM/Obchodní vztahy je zaškrtnuto Pracovat s pobočkami firmy.

Základní údaje

  • Příjmení - příjmení kontaktní osoby
  • Jméno - jméno kontaktní osoby
  • Titul před jménem
  • Titul za jménem
  • Přezdívka
  • Oslovení - jak osobu oslovovat
  • Hlavní funkce - hlavní funkce kontaktu ve firmě (dle číselníku OHKONFCE)
  • Všechny funkce - seznam všech funkcí kontaktu ve firmě (dle číselníku OHKONFCE).
    • Slouží pro zadání více funkcí pro jeden kontakt v případě, kdy nestačí pole Hlavní kontakt. Ovládá se přes pravé tlačítko myši (Přidat funkce, Odebrat funkci, Odebrat vše, Zobrazit detail funkce) a dvojklik (proklik na funkci do číselníku OHKONFCE) nebo pomocí tlačítek vpravo. Funkce vyplněná do pole Hlavní funkce se do pole Všechny funkce automaticky propisuje.
  • Činnost - činnost ve firmě (text bez vazby na číselník)
  • Popis činnosti - upřesňující popis činnosti kontaktu ve firmě

Kontaktní údaje

  • Telefon 1, 2 - hlavní a další telefon
  • Mobil 1, 2 - hlavní a další mobil
  • E-mail 1 - hlavní email
  • E-mail 2 - další email
  • Skype name - Skype jméno
  • tlačítko Kontaktní údaje - možnost prohlížet a editovat všechny kontaktní údaje ke kontaktu v neomezeném počtu

Osobní údaje

  • Datum narození
  • Pohlaví - dle číselníku DEPO_POHL
  • Rodinný stav - dle číselníku D0RODSTAV
  • Telefon domů
  • Bydliště

Poznámka - další doplňující informace ke kontaktní osobě

-

  • Filtry - pomocí ikon v horní liště lze vyfiltrovat kontakty:

dle funkce (číselník Funkce kontaktu (OHKONFCE))

  • Vše - všechny kontakty bez ohledu funkci
  • Vybrané funkce - kontakty s vybranými funkcemi. Zobrazí se všechny kontakty, které mají v polích Hlavní funkce nebo Všechny funkce některou z vybraných funkcí. Funkce lze vybírat multivýběrem. Vybrané funkce se zobrazují v titulku okna.

dle poboček (k dispozici pouze v případě, že v konfiguraci CRM je nastaveno „Pracovat s pobočkami firmy“):

  • Vše - kontakty firem a jejich poboček
  • Firmy - pouze kontakty firem, tj. bez poboček
  • Pobočky - pouze kontakty poboček

-

Přidání kontaktů na záložku

Pokud si vytváříte vlastní pohledy a potřebujete umístit kontakty na záložku editačního programu Obchodní vztahy nebo Adresář, je potřeba do pohledu přidat komponentu Browse panel a vyplnit:

  • Wrapper: cz.ortex.gui.oh1.crm.OhkonWrapper
  • Úloha:
  • Spojeno s: this
  • Vazba spojeného browse: o6a.dkaNr.eq($dkaNr)