Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
| — | orsoftopen:c0:c0_cest [2023/10/04 07:59] (aktuální) – vytvořeno - upraveno mimo DokuWiki 127.0.0.1 | ||
|---|---|---|---|
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
| + | ====== Cestovní příkazy ====== | ||
| + | |||
| + | Podsystém // | ||
| + | |||
| + | {{ : | ||
| + | |||
| + | Pro provoz podsystému **// | ||
| + | |||
| + | Jedním ze způsobů, jak používat podsystém Cestovní příkazy je ten, že si cestovní příkazy pořizují jednotliví zaměstnanci sami. Takto pořízený cestovní příkaz předávají ke kontrole odpovědnému nadřízenému pracovníkovi, | ||
| + | |||
| + | Programové vybavení respektuje Zákoník práce účinný od 1.1.2007 včetně následných úprav (jedná se o Část sedmou - Náhrada výdajů poskytovaných zaměstnanci v souvislosti s výkonem práce, Hlava II a Hlava III). | ||
| + | |||
| + | Předpokladem pro používání Cestovních příkazů je znalost základních pojmů a základních funkcí. | ||
| + | |||
| + | **číslo cestovního příkazu** - slouží k jednoznačnému rozlišení v rámci systému, je základním identifikačním údajem. Je automaticky generováno pomocí dokladové řady a masky v ní nastavené. | ||
| + | |||
| + | **číslo zaměstnance** - vazba na tabulku Pracovněprávní vztahy v Personalistice, | ||
| + | |||
| + | **útvar** - organizační celek, v jehož rámci je uskutečněna pracovní cesta | ||
| + | |||
| + | **komplex tabulek c0cesty**- tabulky s trvalými údaji o tuzemských pracovních cestách | ||
| + | |||
| + | **komplex tabulek c1zahr** - tabulky s trvalými údaji o zahraničních pracovních cestách | ||
| + | |||
| + | **parametry** - trvalé tabulky sloužící k automatickým dopočtům různých nároků a náhrad | ||
| + | |||
| + | **konfigurace** - nastavení parametrů platných pro zpracování Cestovních příkazů | ||
| + | |||
| + | Cestovní příkazy je možné také možné filtrovat | ||
| + | |||
| + | * cestovní příkazy všechny v souboru bez ohledu na stav zpracování (bílý čtyřlístek) | ||
| + | * aktuálně rozpracované cestovní příkazy všech zaměstnanců před uzavřením CP (zelenobílý čtyřlístek) | ||
| + | * všechny uzavřené cestovní příkazy (čtyřlístek zeleno-bílo-oranžový) | ||
| + | |||
| + | Další možností vytřídění je podle přístupového stromu, kdy podle přihlášeného zaměstnance se mu zobrazují buď všechny cestovní příkazy nebo jen ty, které má sám na starosti (jeho vlastní a nebo jeho vlastní + podřízených zaměstnanců). | ||
| + | |||
| + | V rámci podsystému **// | ||
| + | |||
| + | Po návratu z pracovní cesty zaměstnanec doplní její průběh, zadá všechny vynaložené a prokázané výdaje a provede automatické dopočty (stravné a případně při použití vlastního vozidla náhrady za jeho použití).Takto zpracovaný cestovní příkaz musí schválit nadřízený, | ||
| + | |||
| + | Rozhodnutí, | ||
| + | |||
| + | V podsystému **// | ||
| + | |||
| + | ===== Struktura podsystému ===== | ||
| + | |||
| + | * Cestovní příkazy tuzemské | ||
| + | * Cestovní příkazy zahraniční | ||
| + | * Cestovní příkazy - kontrola údajů | ||
| + | * Cestovní příkazy zahraniční - kontrola údajů | ||
| + | * Parametry | ||
| + | * Mimořádné akce | ||
| + | |||